Monday 22 November 2010

Tag lagi..

aku nak jawab tag lagi..
ni pun tag lama yang dah jadi pekasam dalam lappy aku..
tag ni diberi oleh seorang sahabat yang dah retire dari menjadi blogger..
mana la tau berkat aku jawab tag ni, dia terbuka hati untuk berblogging semula..
hehehee~~
this is for n from u, MEEN..


1) adakah anda rasa HOT?

X.. COOL skarang neyh sebab baru lepas mandi..hehe~~

2) Upload wallpaper PC/laptop yang anda gunakan sekarang..?



3) Cerita pasal gambar nih...

gambar ni gambar my second niece, Iffat Al-Taqiyyah (Iffah aka Pau)... tengah rindu kat dia sebab tu letak gamba dia as wallpaper..huhu~~

4) Kali terakhir makan PIZZA...?

mmm...bila erk??? rasanya waktu cuti raya aidilfitri hari tu kowt... lamenye aku tak makan pizza!!!! ada sape2 nak blnje???hehehe~

5) Lagu terakhir anda dengar...?

Kalau Berpacaran by Anna Raffali n sohaimi mior Hassan...
actually ni ringtone hp ak, so bru lpas ada orang cal..tu yang ak terdengar lagu neyh..hehehe~~

6) Apa anda buat selain selesaikan tag nih...?

facebook!

7) Selain nama sendiri anda dipanggil nama apa...?

ADIK

8) Tag lagi 5 orang sape yer nak tag...?

1. Ain
2. Nai
3. Wana
4. Jufa
5. Efy

9) Siapa orang no 1 pada anda..?

my dear cousin..hehehe~~

10) Katakan sesuatu pada orang no 5...?

hai Efy! :D

11) No 3 ada hubungan dengan sape...?

hubungan?? ntahla.. ape kate kite tye dye sendiri.. cik wana sila jawab...................

12) Bagaimana pulak dengan no 2....?

no 2 tu hati ngah berbunge riang meniti hari2 indah ngan ..... ..hahah~
betol x cik nai????

13) Kata-kata cinta dengan orang no 4...?

kata cinta?? aku tak bcinta ngan dye la... cmne nk beri kate cinta?? ish3x..

14) Berikan 5 fakta yang anda tahu pasal orang yang tag anda...?

dia sangat baik.. very understanding... walaupun ak kenal si meen ni kejap je n tak de la rapat mne pun, she's nice...
x *pelokek ngan kawan-kawan...
n yg paling aku suke kt si meen ni dye sentese tersenyum tak kirelah orang marah ke ape ke..
kadang2 rase nk sepak gak.. yer la org ngah marah pun bley plak dye tersenyum!!
but itulah kelebihan MEEN!!

*pelokek --> kedekut


selesai sudah aku menjawab tag ni.. ad 1 lg tag yang tak berjawab.. lpas ni aku buat yang tu plak...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

JIHA's WORDS Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by web hosting