Sunday, 31 July 2011

Memori Ramadhan..




Tahun ni InsyaAllah buat pertama kalinya setelah 8 tahun, aku dapat berpuasa di rumah bersama keluarga dari mula sampailah habis ramadhan...

Tapi biasalah manusia kan...
Bila dah dapat puasa kat rumah teringat pulak kenangan puasa dengan membe-membe...
Waktu kat UiTM Perak dulu,


-Cik Nai Vs Cik Teyka-

aku mesti buka pose dengan Nasrah Zamzam... (Kadang-kadang Atikah Ramlan join sama...)
pergi bazar ramadhan sesama...
Tak pernah missed lah walau sehari..(sejak jd roomate)
Sahur pulak mesti aku yang bangun sorang..
Cik Nai and Cik Teyka, suka teguk air je time sahur..
aku plak mesti bedal nasi pepagi buta.. lapo wei nanti kalo tak makan nasi... hehehhe~~~

Tapi paling tak boleh lupa
puasa tahun lepaslah detik perkenalan aku dengan
Air Kelapa Lemon Lychee...
Cinta Pandang Pertama wooo dengan air ni!!!
sebulan pose, hampir tiap-tiap hari beli air ni kat bazar....
ahaks!!!

Yang penting suasana berpuasa di UiTM Perak tak akan berulang lagi.... :(

Oklah...
Sekali lagi,

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK
semoga ramadhan ini dapat kita manfaatkan dengan sepenuhnya. 





4 comments:

Anonymous said...

haha... selamat berpuasa adik, kali ini sila kurangkan perkataan LAPAR tu... hehe...

~Aisy~

P@Nd@_LoVeR on 1 August 2011 at 07:45 said...

i'll try my best! haahhahahha~~~

teyka said...

jiha ! salam ramdhan... nie pic kite redah ujan la semate nak p beli cadar kmu en jiha.. kan2?? ehehehe... hmm.. xpe t de rezki kte pose b'same.. mish all the moment !! waaa.... (=

P@Nd@_LoVeR on 1 August 2011 at 10:56 said...

Salam ramadhan jg cik teyka sayang!

yup betowl tu... meredah ujan semate2 nk g sakan beli cadar.. tp malangnye cadar dh abes.... hahahha~~~

betowl tu.. ad rezki, kite together-gether balik... kami tgu kamoo di shah alam yer cik teyka... :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

JIHA's WORDS Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by web hosting