Friday, 12 August 2011

PULAS!! PULAS!!! PULAS!!!


PULAS!! PULAS!! daaaaaaaaaaannnn PULAS!!!

apa kebendenye aku merepek??

hish mane de merepek..

Aku tengah mengajar korang teknik-teknik nak makan buah PULASAN ni..
heheheh~~~


Sekarang ni, tengah musim buah pulasan kat rumah aku...
Tapi yang sedihnya, musim buah pulasan kali ni time bulan puasa...
Bila siang, pergh menggetarkan iman sungguh tengok buah ni kat pokok...


Tapi bila dah berbuka puasa,
dah telan berpingan-pingan makanan lain,
pandang sebelah mata pun tak kat pulasan ni.........

P/s: Siapa yang dekat-dekat ngan rumah aku ni, jemput ler datang kalau nak makan pulasan.... Free of Charge.. Tapi ambil le sendiri kat pokok..hehehhe~~

Bila musim buah je...
memang nak keluar rumah waktu siang kena bergilir-gilir le gamaknya...

kenapa???

meh, tengok apa jadi kalau rumah ditinggalkan kosong untuk beberapa jam sahaja...


kenapa??

Cik MONyet le yang punya kerja....
so, sebab itu lah kena sentiasa ada yang menjadi JAGA kat rumah ni ataupun
secara specificnya JAGA PULASAN...
hehehehe~~

  

2 comments:

Azira on 13 August 2011 at 21:01 said...

Mai sini hantar Segamat sikit :p

P@Nd@_LoVeR on 13 August 2011 at 22:08 said...

alamak.. pekerja delivery dh berenti la.. x boleyh nk suh anta g segamat.. heheheh~~~~~~~

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

JIHA's WORDS Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by web hosting