Wednesday, 10 August 2011

Maaf..Maaf...

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~~~~ T_T

Maafkan adik JOSH SANTANA!!!!!!!!

Kerana 'keghairahan' aku mengecat rumah,
Akhirnya, bukan setakat rumah yang aku cat,
ni pon aku TERcat.


EKOR JOSH!!!!

huhuhuuhu~~~ sori Josh...sori...
Mana lah adik perasan josh ngah membuta kat tepi pintu tu...
huhuhuhuhu~~~~~~~

Hasilnya :

Josh MERAJUK (sebab bulu kat ekor dah jadi keras seperti memakai Hair Gel..)
 dan beralih tempat tidur.
Tidur atas meja pulak..
Yang ni kompem-kompem aku nampak...
hehehhe~~~~~~~

sori yer josh....
Jangan la merajuk dengan adik lagi...
Dahlah bf awk pown merajuk ngan adik...
ini awak plak ke nak merajuk dengan Adik??
waaaaaaaaaa~~~~~~~~~~~
Semua nak merajuk... huhuhuhuhu~~~~~



7 comments:

Meen said...

Siapa bf josh? josh bkn jntn ke?

P@Nd@_LoVeR on 10 August 2011 at 16:44 said...

meen, yg tu kene tye josh sendri.. ak crikan je.. hahahhahaha~~~~~~~~~~~

Meen said...

kalw kaw yg crikn msti taste kaw = ehem2 kamu yer yang! i loike!

P@Nd@_LoVeR on 11 August 2011 at 14:09 said...

hahahahhahahahahha~~~~~~~~~~~

Jufa Eriana on 11 August 2011 at 23:00 said...

damn! comel gile kucing.
nak sekor???
ade anak?

P@Nd@_LoVeR on 12 August 2011 at 07:53 said...

@jufa, x d la... kucing ni dh di'mandulkan' hehehhe~~~~~~

hritu ad org nk bg kite kcg parsi wrne putih.. tp kite x nk sbb nty josh merajuk..

Kalo btul2 nk, next tyme kalo ad org nk bg kucg parsi lg, kite bgtaw.. ;)

Jufa Eriana on 12 August 2011 at 12:45 said...

serius? hehe
oke nanti kite ty mak kite bole bela kucing lg tak.
ape2 nanti kite bagitau kak ehda yeahhhh
oh thx thx thx

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

JIHA's WORDS Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by web hosting