Friday, 6 May 2011

Makan.Makan & Makan

cter ni dah lame dah..
Waktu study days hari tu..
Kalau tak silap hari Sabtu, 16 April 2011..

sesi makan steamboat bersama Miss Rashidah di Manjong.
with
Nai-Aida-Echa

Marvelous!
enjoy diz pics

-Miss Rashidah, Nai, Aida, Ehda-

-Aksi "Super ring"-
(Echa, Nai, Ehda, Aida)

-Bila kami 'beraksi'!!-

-PABLO & GONJOLES bersama GOWJESSIAH-

-Kenyang sudaaaaaaaa~~~~~~-

6 comments:

arel on 6 May 2011 at 14:34 said...

hi miss

Anonymous said...

anak2 kesayangan miss rasyidah..
patot r carry mark or tinggi2..

P@Nd@_LoVeR on 7 May 2011 at 06:45 said...

Anonymous, spekah anda??? mawe??? or Am???
gye bhse cm mawe. betowl??? sory kalo silap

jgn wat fitnah....mne d istilah 'ksygn'! carry mark tgi ats ushe msg2 r. miss bg based ape yg ktorg buat dlm quiz n test. ;p

MissQMT337 said...

Anonymous, kalau qroup STA6A_2011 tu, sya sayang semuanya... tak de beza...

pasal carrymark tu : usaha+ doa+ tawakal.... masing-masing ada rezeki yang Allah dah tentukan...

kalau nak makan2, nanti saya jemput ke kenduri saya, boleh makan sepuas2nya k.... hari sabtu or ahad tapi bulan n tahun tak pasti la bila.. ^-^

P@Nd@_LoVeR on 11 May 2011 at 18:02 said...

hehehe~~ kami pown cayang miss jugak!!!

ok miss... jgn lupekan kami taw... kami tgu je undangan dr miss... t kmi wat rombongan bas sekolah g sne... hehe

MissQMT337 said...

Anonymous tu saya pun teka Mawi gak... to mawi: mawi ni memang bijak (jgn kembang k), pesanan saya jangan persiakan kebijaksanaan itu... nanti dah sambung degree, jgn buat perkara2 yang tak berfaedah k.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

JIHA's WORDS Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by web hosting