Wednesday 2 March 2011

Degree??

Permohonan untuk Penerapan Pelajar Semester Akhir Diploma UiTM ke Ijazah Sarjana Muda UiTM blogger-emoticon.blogspot.com telah dibuka mulai 1 Mac 2011 hingga 31 Mac 2011.

Tadi aku minta tolong ibu belikan no.pin dekat BSN.
and tadi lepas maghrib ibu dah sms no.pin tu..
berdebo-debo jantung aku nak buka website (klik sini) untuk permohonan tu.

actually, aku belum betul-betul pasti nak pilih course apa..
tapi memandangkan benda ni boleh diupdate sebanyak 3 kali..
aku apply je dulu berdasarkan apa yang aku dah 'ter'decide hujung sem lepas..

setakat ni, aku pilih ni dulu :

takut juga ngan pilihan aku ni..
dibuatnya aku "ter"dapat sc.aktuari, boleh G.I.L.A. aku dibuatnye..
blogger-emoticon.blogspot.comOOUUHHH. Ngeri!!!

aku pon terus isi-mengisi borang ni..
borang penerapan pun siap mintak result SPM!!
Nasib baik la dia mintak 12 subjek je..
Boleh nyorok result BIOLOGY aku yang hampeh tu. heheehhehe~~

ok settle bab result SPM..
tiba-tiba..
(Tiba-tiba langkahku terhenti.....................ooops ternyanyi plak)
ternampak pula ruangan ni :

adeh!!!!
ni yang aku lemah ni..
kena isi kegiatan kat sekolah dulu..
kalau setakat aktiviti persatuan & Badan Beruniform, aku tak kesah
tapi..
Bila tiba bab SUKAN....
OH NO!!!!
blogger-emoticon.blogspot.comdah la aku ni kaki "kerusi"..
huhuhu~~
Adoihai................

hmmm..
at last after siap isi mana yang patut, aku terus klik hantar..
Now, ada 3 lagi chance untuk kemaskini apa yang patut..

Aku rasa aku nak jumpa Penasihat Akademik (P.A.) aku, Pn Hjh. Zurina Mansor dulu before aku buat final decision & update.
Nak tanya pendapat my P.A.

entahla serabut la otak aku ni nak fikir nak ambil apa degree nanti..
Cuma satu je harapan aku....
Tak kira la apa pun program yang aku apply and dapat nanti..
Aku harap, aku tak dihantar Timur or Utara lagi...........blogger-emoticon.blogspot.com



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

JIHA's WORDS Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by web hosting