Monday 21 March 2011

TAKUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

blogger-emoticon.blogspot.com.TAKUT.blogger-emoticon.blogspot.com
Hmmm..
Semua orang mesti ada rasa takutkan....
Walaupun apa yang ditakutkan itu tak sama antara satu sama lain,
tapi TAKUT itu tetap wujud dalam diri semua orang...

Ramai yang suka menggelakkan ketakutan orang lain...
Tak terkecuali AKU..
hehehe~~

tapi bila dah kena kat batang idong sendiri???
"Nothing Else I Can Say"

Tapi dalam banyak-banyak benda yang aku takut,
Aku SUPER DUPER takut kat 2 benda ni...
Aku pun tak tahu kenapa aku takut sangat...
P/s : Member aku pernah cakap, Kalau teringin sangat nak tengok Ehda menitiskan air mata,
boleh la try guna benda-benda ni.


1. KATAK . FROG . KATAK

Katak ni aku GELI & TAKUT!
Ingat zaman kat hostel dulu...
Aku sampai menangis kat ampaian baju sebab ada katak kat depan aku
sampailah membe-membe aku datang "menyelamatkan" aku..
huhuhu~~

Salasilah ketakutan aku dengan katak ialah gara-gara ABANG aku,
Eddy Suffian bin Mahmud!
"Di suatu malam yang hening........... Aku sedang tidur dengan lenanya.....
Tiba-tiba................... Abang aku kejut..
Bila bukak mata je, tengok-tengok ada katak GEMOK depan muka aku!!"
(Abang aku pegang katak tu,
then goyang-goyang katak tu depan muka aku yang comel ni.)
Apa lagi, dah la tengah mamai.. Menjerit + Melalak la jawabnya...
Abang aku???
Ketawa besar je la...
Then, sejak tu, memang aku tak boleh nampak katak..
Katak tu sebatu depan aku pun, aku dah menjerit...
huhuhuhuhu~~~~~~

Nasib baiklah dulu waktu Biology,
sekolah aku memang tak buat experiment Bedah katak
atas sebab-sebab tertentu...
Kalau tak.....
Kompem aku PONTENG sekolah waktu tu.

2. Menjadi Pembonceng Motorsikal.

Penunggang???
Aku mana reti nak bawak motor..
so??
Tak ada la istilah takut menjadi "penunggang motorsikal".
hehe~~

Yang ni aku start takut sejak menjadi pembonceng motorsikal
kepada kazen aku, Mohd Amli!
Salah seorang penunggang yang sangat TAK BERHEMAH!
Bawak motor mengalahkan nak masuk Grand Prix.
Sampai nyaris-nyaris nak masuk parit!
Sejak tu memang aku tak berani menjadi pembonceng motorsikal.
tak kiralah siapa pun yang bawak...

Yang aku berani hanyalah,
DUDUK atas motor yang tak bergerak.

(kredit kepada AM, my clasm3 sebab bagi aku naik motor ni.
Suka motor ni sebab dia warna MERAH!!!)

Eksyen je lebeyh!!
hehehe~~


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

JIHA's WORDS Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by web hosting