Thursday, 23 December 2010

Perlu ke??

doc kata :
"salah satu sebab kenapa demam awak tak baik-baik ialah masalah gusi + gigi awak tu. saya nasihatkan awak pergi jumpa dengan doktor gigi. nanti dia akan belah sikit gusi awak tu, biar gigi tu keluar and tumbuh"

Perluke aku pergi jumpa dentist??
huhuhu~~~~
takowt!!!
Waaaaaaaaaaaaaaaaa~~~~~~~
tak maw!!!!!

dari kecik aku memang jaga gigi aku bagai menatang minyak yang penuh...
supaya dentist tak ada alasan nak buat apa-apa kat gigi aku..
tak pernah kena cabut.... tak pernah kena tampal...
kalau pergi clinic gigi pun, aku just buat scaling je.. tu pun dengan rela hati taw... bkn paksaan...huhu
tapi kenapa selepas 20 tahun, aku kena menghadapinya??????

waaaaaaaaaa~~~
tak nak!!!!!!
tapi.....
dah rindu nak makan nasi!!!..........
dah masuk hari ke-3 aku tak makan nasi.........
huhuhuhu~~~~~~~~~~

~~~DILEMA~~~

5 comments:

arel on 23 December 2010 at 16:42 said...

gedik

arel on 23 December 2010 at 17:58 said...

gedik... approve ar..

P@Nd@_LoVeR on 23 December 2010 at 18:24 said...

e'eley..
nk men pkse2 org aprv plak!
sukati r..
buek ;p
hahahaha

panadol said...

dh sht blm dik?
mkn ubt tu. jgn asyk buang ubt dlm sinki je kerjanya. jgn igt org lain x tau!

krm slm famly semua.

P@Nd@_LoVeR on 27 December 2010 at 07:33 said...

dh ok la. tgl batuk je.
huhuhu~~
ape ni pch rhsie adk kt cni???buek ;p

adk dh x buat cmtu la!!!
huhuhuhuuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu~~~~~

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

JIHA's WORDS Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by web hosting