Saturday, 25 December 2010

Bila Ibu Dah Bersuara....

(gambar sekadar hiasan..hahaha~~)

OTW to Bangunan Gunasama BP

yesterday... (24.12.2010)
3.00 pm

Ibu : Adik ni perempuan, tapi bawak kereta mengalahkan lelaki! Ingat jalan raya tu litar F1 ke?? Tak reti nak slow?? Bahaya taw tak?? tengok kat berita tu, accident kat mana-mana, tak kira kat highway ke jalan kg ke........................(bla...bla...bla....)

Aku : Ala bu... ngantok la kalo bawak slow........ dah cukup slow la tu... bukan laju sangat pun..

Ibu : Kalau dah tak faham mksud "slow" n tak reti bawak slow, ibu tak benarkan bawak kereta lagi!!!!

Aku : ???????????????????????????

dalam hati ;

(yerla..yerla... slow la ni.. dah terasa macam boleh menghitung berapa banyak tiang elektrik kat tepi jalan sambil bawak kereta......)

2 comments:

panadol said...

setuju dgn ibu!!
bwk krete mcm pelesit!
mengucap byk2 kalw naik krete, adk yg bwk.

P@Nd@_LoVeR on 26 December 2010 at 10:09 said...

mne ade.
slow la tu.
x kn nk bwk 50km/j kowt.
adk bwk x lbey 120km/j pown.
buek ;p

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

JIHA's WORDS Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by web hosting