Tuesday 1 January 2013

Doa & Harapan...


Selamat Tahun Baru 2013!!
Oh no!!!
Tahun ni dah nak musuk umur 23 okay!!!!
2 more years.....

apa yang 2 more years lagi tu??
2 more years untuk mencari mr.right to be mr.hubby la!!
AAAmin..
merenyam! hahahha~~
Tak salah kan rasanya nak pasang cita-cita tu..hehe

so, tahun 2012 telah pun berlalu..
pada aku 2012 banyak ujian yang datang..
ujian kepada family..
ujian dalam pelajaran...
ujian dalam percintaan persahabatan...
tapi Alhamdulillah,
penutup 2012 diiringi dengan beberapa berita gembira..
Alhamdulillah..

Azam aku adalah untuk sentiasa berusaha untuk menghasilkan sesuatu yang KeBaBoOOOoom !!!
bukan untuk kepuasan diri aku sendiri sebaliknya yang paling aku utamakan ialah
kegembiraan + kepuasan ibu aku.
that's my priority!

Ya Allah,
terima kasih diatas nikmat yang telah Engkau berikan
setelah hampir 23 tahun Engkau hidupkan aku dimuka bumi ini...
Ya Allah,
aku tidak meminta lebih, aku hanya ingin
melihat kegembiraan+keceriaan+kebahagiaan ibuku..
Ya Allah,
Lapangkanlah hati ibuku..
Tunaikanlah segala impian + harapan ibuku...
Bukalah pintu rezeki yang luas untuk ibuku.
Berikanlah kesihatan yang baik + berpanjangan buat ibuku..
khabarkanlah berita gembira buat ibuku..
kerana dia adalah ibuku..
sumber inpirasiku..
sumber ketenanganku..
dan dialah syurgaku......

Amin Ya Rabbal 'Alamin


2 comments:

Anonymous said...

"terima kasih diatas nikmat yang telah Engkau berikan setelah hampir 13 tahun Engkau hidupkan aku dimuka bumi ini"...13 tahun konpius nih...errmm??

Jiha Mahmud on 3 January 2013 at 09:54 said...

bhahahahahha~~~ typing error ok. ;p

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

JIHA's WORDS Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by web hosting