Monday 18 February 2013

Janganlah CELUPAR!!


Assalamualaikum semua!!!
Maaf terlambat mengupdate blog mengenai 'isu' haritu secepat mungkin...
my picasaweb buat hal.. Lain yang diupload, lain yang keluar kat blog...
adeh...
and Alhamdulillah, sekarang dah kembali pulih :-)

Ok. Jom kita mula!

Ingat lagi tak isu ni :


Isu yang timbul kerana status ini :


dan
inilah  'hentaman' dush..dush..dush.. (saje buat sound effect..hehehe~)
yang selamat terjah ke inbox fb aku..


adoihai...
Aku tak gemar berbicara mengenai isu politik ni
bagi aku, tak payah nak kecoh-kecoh...
Masing-masing ada pendapat sendiri...
Tunggu je la PRU13 nanti..
Mana yang rasa korang sokong, itulah yang korang pangkah.

As a student, tak payah cakap banyak-banyak..
nanti ibarat meludah ke langit, jatuh ke muka sendiri...
Belajar betul-betul. Dapatkan result yang CEMERLANG, GEMILANG & TERBILANG.
Jangan bazirkan dengan sia-sia duit rakyat Malaysia yang kerja membanting tulang bayar cukai untuk menampung subsidi pelajaran korang tu...
Itu TANGGUNGJAWAB UTAMA anda sebagai PELAJAR.

Fahaman politik???
Cukup umur --> daftar undi --> pangkah la apa yang korang suka waktu PRU nanti.

Dan tolonglah jangan celupar sangat..
Kalau tak hormat orang lain pun, hormatlah diri sendiri...
Jangan merendah-rendahkan maruah diri sendiri dek ketaksuban fahaman politik.


*By the way, aku rasa selama ni tak kira kerajaan mana pun yang buat, bila benda baik aku share.. waktu PR buat Pesta Buku Selangor aku pun pergi..aku pun uar-uarkan... Tak percaya??? try check entry ni :

RELAX : Pesta Buku Selangor 2012



1 comments:

Fasihah NK said...

nice ^^

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

JIHA's WORDS Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by web hosting