Wednesday 30 May 2012

Welcome to "22"


Alhamdulillah,
aku masih diberi ruang dan nafas oleh Allah SWT untuk meneruskan kehidupan di muka bumi ini.
25 Mei 2012
Genap umurku 22 tahun.


wow!!
22 dah!!
rasa macam baru 12 tahun je...
hehehehe~~
Terima kasih buat semua yang mengingati nya..
Terima kasih buat semua yang wish.. :-)
Terima kasih buat SEMUA yang nyanyikan lagu birthday (kena paksa dengan aku-as special request from birthday girl..hehehe~~)
Terima kasih buat mereka yang dah bersusah payah arrange my birthday celebration untuk aku (Walaupun lambat...hehehehe)
Terima kasih untuk semua cutest stuff yang korang bagi (memang semakin tak matang ler aku ni jawabnya..heheheh~~)
whateva it is, terima kasih banyak-banyak..
terharu..
sob..sob...sob...



Masih banyak IMPIAN yang INGIN aku capai dan IMPIAN yang BELUM aku capai..
Tapi segan ler nak share...
hehehe~~
Doakan lah yang terbaik untuk aku ok.. :D

Tapi sebenarnya, sehingga ke HARI ini, aku masih ternanti-nanti sebaris ucapan daripada 3 insan ini..
Adakah mereka lupa???
Aku tak mengharapkan apa-apa, sekadar tertanya-tanya kemanakah 3 insan ini??
Saban tahun, mereka tidak pernah lupa, tetapi tahun ini??
Atau adakah aku ada melakukan kesilapan yang mengguris hati mereka bertiga ini???
hmmmmmmmm...........


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

JIHA's WORDS Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by web hosting